KLIK BAH PLZ

Tuesday 21 April 2009

ANTARA PAS UMNO:KALAU AHMAD SAID TURUN TIADA PILIHAN RAYA DITERENGGANU

tekanan hebat yang mula terasa dan semakin memuncak mula membebankan kepimpinan ahmad said di terengganu, tekanan yang bermuatan lebih dari kebiasaan itu akan membuat empangan kekuasaan ds ahmad said pecah dan memaksakan beliau untuk turun dan menyerahkan kerusi empuknya kepada lawan politiknya, apakah ia akan jatuh kepada pas? tidak sekali kali tidak karena ahmad said tidak akan setujupun dengan pas, pas bagi beliau hanyalah kuda tunggangan untuk beliau tetap diatas kekuasan, sayangnya andai dia jatuh darinya akan dapat dipastikan bahwa kerusi itu tetap akan jadi milik umno meski hati remuk redam dengan penghianatan exco dan adunnya.


apakah dengan pengunduran ahmad said dari kerusi mb terengganu akan menciptakan pembubaran dun dan pilihan raya akan diadakan disana?

jangan mimpilah pakatan rakyat atau pas untuk adanya satu lagi pilihan raya diterengganu,

kepimpinan umno bn ketika ini sedang troma terhadap prk, kita lihat sahajalah di penanti, dolak dan daliknya belum habis.

apa yang ada adalah satu paksaan dari belakang kasar tapi halus dari gerombolan pencandu kekuasaan pimpinan umno terengganu dan kl.

sementara pas adalah parti yang kecut perutnya diterengganu karena tidak berani bertindak dan hanya suka menonton serta mengharapkan pilihan raya semata..

bertindak ala diperak bagi pas jauh panggang dari api

No comments:

Post a Comment

Followers

K KLIK OK