KLIK BAH PLZ

Saturday 7 February 2009

PERAK:PR KEMBALILAH KE RAKYAT SECEPAT MUNGKIN~Ref Malaysiakini

pakatan harus cepat kembali mengoreksi diri secepat mungkin untuk tampil membenahi dan memberikan perlawanan yang tangguh dan berterusan

pkr, dap dan pas harus membuang sikap angkuh masing masing,tidak kiralah siapa yang punya kerusi banyak atau sedikit,tak perlu dipersoalkan dan ini wajar diamalkan demi kembalinya kekuasaan ketangan pakatan.

sikap angkuh sesetengah pihak ini telah memberi peengajaran yang besar dengan terlepasnya kuasa dari tangan pakatan.

haruslah disedari bahwa dalam pemerintahan bercorak demokrasi ini satu kerusipun amatlah penting..jadi janganlah menghinakan yang lain karena kerusi.

sikap perkauman harus dipipis habis dari parti parti pakatan..sehingga tiada lagi ruang untuk parti bercakaran dan sakit disakiti hanya karena kaum..manusia secara umumnya mengharap dan memerlukan keadilan,ihsan dan kebajikan secara bersama..itulah yang kita perjuangkan.

pakatan harus cepat kembali kepada rakyat, dengan kadar yang amat segera dengan apapun caranya sehingga tidak didahului umno bn yang telah memiliki kuasa dan jentera kewangan yang kukuh..maka kegagalan pakatan kembali kepada rakyat akan mengakibatkan kecundang dan tewas berterusan dalam pru 13 nanti..

No comments:

Post a Comment

Followers

K KLIK OK