KLIK BAH PLZ

Wednesday 11 February 2009

ADUN KATAK DAN MENTALITY - Malaysiakini

V Arumugam adun bukit selambau dari pkr berjaya meningkatkan kredibility dan penghormatan atas nama kaumnya-kaum india hususnya dengan tindakannya yang masih beretika dan dapat dimaafkan serta patut mendapat pujian.


dengan segala tekanan yang diterima tak hanya dirinya namun telah dibawa bawa kepada keluarga yang lain, yang mengakibatkan turunnya keteguhan diri,karena ia takut kalau kalau ia akan terus menerus menurunkan kekuatannya untuk melawan tindakan dan ugutan umno bn itulah beliau melepaskan segala jawatannya dibandingkan nanti beliau melompat parti , dan mengakibatkan lebih besar kemudaratanlah beliau memilih jalan ini, syabas ..anda layak sebagai pejuang gread B

kalau kita bandingkan pula dengan dua ADUN Perak..yang telah mendapat penghormatan sebagai pejuang katak puru, yang disegi moralnya adalah amat bobrok.. kalau hanya tawaran wang yang ia terima itu masih dikatakan ada moral..namun bila melibatkan wanita sebagai tawaran itulah sebobrok bobrok moral perjuangan karena dia kalah dengan dirinya sendiri dan didalam agamanya dia adalah seorang yang amat tidak berakhlaq.

kedua adun perak itu berjaya membuktikan bahwa politikus melayu itu tidak punya keteguhan pribadi, kekuatan etika dan moral apatah lagi mempunyai akhlaq.

ternyata melayu itu dari dulu sampai kini para politikus mereka tidak pernah mahu berubah..sejak zaman melaka sememangnya mereka terkenal dengan penghianatannya.

meskipun adun selambau bukanlah seorang melayu apatah lagi seorang yang menganut islam..dari segi tindakannya beliau lebih dekat kepada islam dibandingkan dua adun islam dari perak yang tersohor sebagai adun katak puru tersebut..

penghormatan dari kami buat adun selambau V Arumugam. TERIMA KASIH KAMI SANJUNGKAN DARI SIMPATISAN PAKATAN RAKYA..SALAM PERJUANGAN

No comments:

Post a Comment

Followers

K KLIK OK